FOOD AS MHEEDICINE

HEAD ACHE?

EATFISH!

Eat plenty of fish -- fish oil helps preventheadaches.

So does ginger, which reduces inflammation andpain.

سرتان درد می کند؟ ماهی بخورید.

ماهی زیاد مصرف کنید. روغن ماهی به پیش گیری از سردرد کمک می کند.

زنجبیل هم با کاهش تورم و درد عملکرد مشابهی دارد.

HAVE FEVER?

EATYOGURT!

Eat lots of yogurt before pollen season.

Also-eat honey from your area (local region) daily.

تب دارید؟ ماست میل کنید.

قبل از شروع فصل گرده افشانی ماست زیاد مصرف کنی ¯.

همچنین بطور روزانه از عسل محلیمنطقه خود میل کنید.

TO PREVENT STROKE?

DRINK TEA!

Prevent buildup of fatty deposits on artery walls with regulardoses of tea.

(Actually, teasuppresses my appetite and keeps the pounds from invading.... Green tea is great for ourimmune system)!

برای جلوگیری از سکته:

چای بنوشید.

با مصرف مرتب چای از رسوب چربی بر روی دیواره شریان ها جلوگیری کنید.

 (در مورد خودم چای اثر خوبی برای کاهش اشتها داشته و مانع اضافه وزن شده است....چای سبز برای سیستم ایمنی فوق العاده است)!

INSOMNIA (CAN'T SLEEP)?

HONEY!

Use honey as a tranquilizer and sedative.

بیخوابی دارید؟

عسل بخورید.

از عسل بعنوان داروی مسکن و آرامش بخش استفاده کنید.

.

ASTHMA?

EATONIONS!!!!

Eating onions helps ease constriction of bronchial tubes.

(When I was young, my motherwouldmake onion packs to place on our chest, helped the respiratoryailments and actually made usbreathe better).

دچار آسم هستید؟

پیاز بخورید.

مصرف پیاز التهاب نایژک ها را از بین می برد.

(وقتی بچه بودم مادرم بسته پیاز درست می کرد تا روی قفسه سینه ما بگذارد. برای درمان بیماری های تنفسی خوب بود و کمک می کرد بهتر نفس بکشیم.)

ARTHRITIS?

EATFISH, TOO!!

Salmon, tuna, mackerel and sardines actually prevent arthritis.

(fish has omega oils, good forour immune system)

از ورم مفاصل رنج می برید؟

باز هم ماهی میل کنید.

ماهی قزل آلا، تون، خال مخالی و ساردین از ورم مفاصل جلوگیری می کند.

(ماهی سرشار از روغن های امگاست که برای سیستم ایمنی فوق العاده است.)

UPSET STOMACH?

BANANAS - GINGER!!!!!

Bananas will settle an upset stomach.

Ginger will cure morning sickness and nausea.

دل بهم خوردگی دارید؟ موز و زنجبیل.

موز به معده ای که اذیت شده کمک می کند.

زنجبیل حالت تهوع صبحگاهی و دل آشوب را درمان می کند.

BLADDER INFECTION?

DRINK CRANBERRY JUICE!!!!

High-acid cranberry juice controls harmfulbacteria.

اگر عفونت مثانه دارید؟

آب قره قاط بنوشید.

آب قره قاط سرشار از اسید می باشد که باکتری های مضر را کنترل می کند.

BONE PROBLEMS?

EAT PINEAPPLE!!!

Bone fractures and osteoporosis can be prevented by the manganesein pineapple.

دچار مشکلات استخوان هستید؟

آناناس میل کنید.

شکستگی و مشکلات استخوکن با کمک منگنز موجود در آناناس قابل پیش گیری است.

PREMENSTRUAL SYNDROME?

EAT CORNFLAKES!! !!

Women can ward off the effects of PMS with cornflakes, which helpreduce depression, anxietyand fatigue.

از سندرم پیش از قاعدگی رنج می برید؟

ذرت بوداده میل کنید.

خانمها می توانند با صرف ذرت بوداده که به کاهش افسردگی، نگرانی و خستگی که از عوارض

می باشد پیش گیری کنند. PMS

MEMORY PROBLEMS?

EAT OYSTERS!

Oysters help improve your mental functioning by supplyingmuch-needed zinc.

دچار مشکلات حافظه شده اید؟

صدف خوراکی بخورید.

صدف با داشتن روی مورد نیاز به بهبود عملکرد مغز کمک می کند.

COLDS?

EATGARLIC!

Clear up that stuffy head with garlic.

)remember, garlic lowers cholesterol, too.)

سرما خوردید؟

سیر بخورید.

سرو کله گرفته را با سیر تمیز کنید. (یادتان باشد که سیر سطح کلسترول را نیز کاهش می دهد)

COUGHING?

USE REDPEPPERS!!

A substance similar to that found in the cough syrups is found inhot red pepper. Use red

(cayenne) pepper with caution-it can irritate yourtummy.

سرفه می کنید؟

فلفل قرمز !!!

مشابه ماده ای که در شربت سرفه بکار می رود در فلفل قرمز وجود دارد. البته فلفل قرمز را با احتیاط مصرف کنید شاید معده شما را تحریک کند.

BREAST CANCER?

EAT Wheat, bran and cabbage

Helps to maintain estrogen at healthy levels.

سرطان سینه؟

گندم، سبوس و کلم مصرف کنید.

این مواد استروژن را در سطوح سالم نگه می دارند.

LUNG CANCER?

EATDARK GREEN AND ORANGE AND VEGGIES!!!

A good antidote is beta carotene, a form of Vitamin A found indark green and orange vegetables.

سرطان ریه؟

سبزیجات تیره و نارنجی رنگ و سبز ی مصرف کنید.

پادزهر مفیدی است که در سبزیجات تیره و نارنجی رنگ یافتمیشود A بتا اکروتن، نوعی ویتامین.

ULCERS?

EATCABBAGE ALSO!!!

Cabbage contains chemicals that help heal both gastric andduodenal ulcers.

زخم معده بروز کرده؟

کلم بخورید.

کلم شامل ترکیباتی است که به درمان زخم معده و دوازدهه کمک می کند.

DIARRHEA?

EATAPPLES!

Grate an apple with its skin, let it turn brown and eat it to curethis condition.

(Bananas aregoodfor this ailment)

اسهال؟

سیب میل کنید.

سیب را با پوست رنده کنید. بگذارید تا قهوه ای شوید و برای درمان این وضعیت میل کنید. ( موز نیز برای این بیماری خوب است)

CLOGGED ARTERIES?

EAT AVOCADO!

Mono unsaturated fat in avocados lowerscholesterol.

از شریان های رسوب گرفته رنج می برید؟

آووکادو بخورید.

چربی غیر اشباع شده موجود در آوکادو کلسترول را پایین می آورد.

HIGH BLOOD PRESSURE?

EAT CELERY AND OLIVE OIL!!!

Olive oil has been shown to lower blood pressure.

Celery contains a chemical that lowers pressuretoo.

فشار خونتان بالاست؟

کرفس و روغن زیتون میل کنید.

روغن زیتون فشار خون را پایین می آورد.

کرفس نیز شامل ماده ای است که فشار خون را پایین می آورد.

BLOOD SUGAR IMBALANCE?

EAT BROCCOLI AND PEANUTS!!!

The chromium in broccoli and peanuts helps regulate insulin andblood sugar.

ناهماهنگی قند خون دارید؟

بروکلی و بادام زمینی میل کنید.

کروم موجود در بروکلی و بادام زمینی انسولین و قند خون را تنظیم می کند.

Kiwi:

Tiny but mighty. Thisis a good source of potassium, magnesium, Vitamin E &fiber. It's

Vitamin C content is twice that of an orange.

کیوی:

ریز و مقوی. منبع بسیار خوب پتاسیم،منیزیوم، ویتامینC و فیبر.. ویتامین Eموجود در آن دو برابر پرتقال می باشد.

Apple:

An apple a day keepsthe doctor away? Although an apple has a low Vitamin Ccontent, it has antioxidants &flavonoids which enhances theactivity of Vitamin C therebyhelping to lower the risks of colon cancer, heart attack & stroke.

سیب:

یک سیب در روز پزشک را دور نگه می دارد؟ با اینکه سیب ویتامین C را افزایش می دهد و به کاهش خطر سرطان روده بزرگ، اکسیدان و می باشد که فعالیت ویتامین Cحمله قلبی و سکته مغزی کمک می کند

Strawberry:

Power among Protective fruit. Strawberries have the highest totalantioxidantvessels clogging free radicals protects the body from cancercausing, blood& major fruits.

Anti-oxidants and they actually keep us actually; any berry isgood for you. They're high inthem get rid of all....... (best and very versatile in the healthfield blueberries are the......... young  (free-radicals that invade our bodies them)

توت فرنگی:

میوه محافظ. توت فرنگی بالاترین قدرت کنتی اکسیدان را در میان میوه ای اصلی دارد که بدن را در برابر سرطان، رادیکال های آزاد رسوب شده روی رگ های خونی محافظت می کند. (در واقع هر

میوه ای از خانواده توت برای شما خوب و مفید است. شامل میزان بالای انتی اکسیدان هستند و ما را

جوان نگه می دارند ... سته آبی بهترین نوع است و کلیه رادیکال های آزاد را که به بدن هجوم می

آورند از بین می برد.

Orange:

Oranges a day may help keep colds away, lower Sweetest medicine. Taking 2 - 4

.cancer dissolve kidney stones as well as lessen the risk of colon & cholesterol, prevent

پرتقال:

شیرین ترین دارو. خوردن 2 الی 4 پرتقال در روز کمک به پیش گیری از سرماخوردگی و کلسترول

پایین می کند و سنگ های کلیه را از بین می برد و خطر سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد.

Watermelon:

They are also a key source of dose of glutathione which helpsboost our immune systempacked with a giant Coolest Thirst Quencher. Composed of 92%water, it is alsoother nutrients .lycopene - the cancer fightingoxidant

Potassium& found in watermelon are VitaminC.

(watermelon also has natural substances) rays sources] that keep our skin healthy, protecting our skinfrom those darn sun [natural SPF.

هندوانه:

هندوانه شامل مواد طبیعی (منابع طبیعی) بهترین تسکین دهنده عطش. شامل 92 % آب و حجم بسیار زیادی از گلوتاتیون می باشد که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. همچنین منبع اصلی لیکوپن - اکسیدان ضد و پتاسیم می باشد. سرطان است. سایر مواد غذایی یافت شده در هندوانه شامل ویتامین C می باشد که کمک به حفظ سلامت پوست می کند و همچنین پوست ما را در برابر اشعه های خطرناک SPF محافظت می نماید .)

Guava &Papaya:

Top awards for Vitamin C.. They are the clear winners for their highVitaminC content. Guava is also rich in fiber which helps preventconstipation.

گواوا :

گواوا و پاپایا: بالاترین سطح ویتامین C از نظر فیبر نیز غنی است که به جلوگیری از یبوست کمک می کند.

 Tomatoes:

a preventative measure for men, keeps those prostrate problems arevery good astheir bodies from invading.

NT00004

گوجه فرنگی: ترفند پیش گیرانه بسیار خوبی برای آقایان است و بیماری های پروستات را از آنها دور نگه می دارد

http://signatures.mylivesignature.com/54486/89/AEA85C1297AA7BF5F302A54B93DDE6A9.png